Co je Guest blogging

Guest blogging je moderní způsob prezentace obsahu. Je založen na vzájemné spolupráci mezi médiem a autorem. Nejjednodušší definice je taková, že autor uveřejní svůj příspěvek na vlivném cizím médiu – místo toho, aby tak učinil na vlastním webu.

Tato metoda je také označována jako hostovské příspěvky.

Na první pohled se Guest blogging může zdát nevýhodný. Proč si dávat práci s kvalitním příspěvkem a uveřejňovat ho na jiném místě? Odpovědí je oslovení nové skupiny čtenářů. Nemluvě o tom, že vlivné tematické weby mají často mnohem větší návštěvnost než firemní blog a mohou přivést množství zájemců.

Dalším benefitem jsou samozřejmě vysoce kvalitní zpětné odkazy, které jsou primární pro získání dobrých pozic ve vyhledávačích.

Výchozím pravidlem Guest bloggingu je unikátnost a kvalita připraveného obsahu. V žádném případě se nejedná o hromadnou publikaci duplicitních článků na tzv. „PR portálech“.

Chcete se dozvědět více o této metodě linkbuildingu? Přečtěte si o jejím využití v praxi na blogu.

10 výhod Guest bloggingu

  1. Získáte kvalitní návštěvnost
  2. Zvýšíte autoritu vlastního webu
  3. Budete budovat jméno
  4. Získáte statu odborníka
  5. Rozšíříte záběr propagace
  6. Získáte kvalitní příspěvek
  7. Ovlivníte trendy
  8. Vybudujete základnu čtenářů
  9. Zjistíte, jak o vás smýšlejí druzí
  10. Budete sociální

Objednejte si SEO články

Vyberte si SEO balíček a do 72 hodin obdržíte vzorový text. Po vašem schválení / úpravě zahájím publikaci.

Infografika: Jak se stát skvělým hostovským blogerem | Zdroj: churchm.ag

Jak se stát skvělým hostovským blogerem